El Cantich di Creatur al BAM
Al BAM di Milano, noto come Biblioteca degli Alberi, si svolge una mostra dedicata a El Cantich di Creatur. La biblioteca si trova nel quartiere Porta Nuova, tra piazza Gae Aulenti e via De Castilla, nel luogo che un tempo ospitava la Stecca. La manifestazione mette in risalto l’opera di Creatur, un progetto artistico che si inserisce in uno spazio pubblico di grande richiamo.
e Fabio Wolf Cossa l’è el BAM? L’è la meravigliosa “Biblioteca degli Alberi” de Milan, on parch pubblich in del quartee de Porta Noeuva, tra la piazza Gae Aulenti e la via De Castilla, indove on temp gh’era la Stecca. Realizzaa de l’olandesa Petra Blaisse, el parch l’è staa inauguraa in del 2018, el se stend per noeuv ettari in del center de la cittaa, terz dopo el Sempion e i Giardin de Porta Venezia. L’è ona collezion de piant e alber: pussĂ© de cent qualitaa, cinqcent alber e 135milla piant, inframmezzade de gioeugh per i piscinitt. Domán gh’è ona gran festa, el Bam Autumn Festival: ona giornada intera de spettacol e intratteniment per tucc, on dì dedicaa al teater in ogni soa forma, da la mattina fin a sira. 🔗 Leggi su Ilgiorno.it

Notizie e thread social correlati
I Flintstones tornano al cinema: Ryan Gosling produrrà il nuovo live-action su Bam-BamUn nuovo film live-action dei Flintstones è in fase di sviluppo, con Ryan Gosling coinvolto come produttore.
Leggi anche: L’ensemble ’Spira mirabilis’ al BAM Back. To The City Concert